IZVĒLNE
Klientiem

Veicot apmaksu par 5 mēnešiem uzreiz, saņem 1 mēnesi bez maksas!

Veicot apmaksu par 10 mēnešiem uzreiz, saņem 2 mēnešus bez maksas!

Lai pieteiktos šim piedāvājumam, rakstiet e-pastu uz info@sigmanet.lv vai zvaniet pa tālruni 67211241.

* atlaide neattiecas uz domēnu vārdu reģistrāciju un datu pārraides kanāla nodrošināšanu.

Biežāk uzdotie jautājumi

Aizvērt visus | Atvērt visus

Instrukcijas e-pasta uzstādīšanai:

Android
Close
Iphone
Close
Bat
Close
Gmail
Close
Mac
Close
Mozilla Thunderbird
Close
Outlook 2007
Close
Outlook Express
Close
Microsoft Outlook 2010
Close
Microsoft Outlook 2016
Close
Windows phone
Close

E-pasts:

Kā rīkoties, ja esat aizmirsis e-pasta paroli?
Nosūtiet pieprasījumu uz info@sigmanet.lv, norādot e-pasta adresi, kurai vēlaties saņemt jaunu paroli. Pieprasījums jāsūta no līgumā reģistrētas e-pasta adreses vai pilnvarotās personas e-pasta.
Kā rīkoties, ja nepieciešams izveidot jaunu e-pasta adresi?
Nosūtiet pieprasījumu uz info@sigmanet.lv, norādot e-pasta adresi, kuru vēlaties izveidot. Pieprasījums jāsūta no līgumā reģistrētas e-pasta adreses vai pilnvarotās personas e-pasta.
Kā var nomainīt e-pasta paroli?

E-pasta paroles maiņa iespējama pieslēdzoties e-pastam https://online.sigmanet.lv zem “Iestatījumi” sadaļā “Parole”.  Parolei jāsastāv no vismaz 8 simboliem, viena cipara un speciālā simbola.

Kā rīkoties, ja nepieciešams likvidēt e-pasta adresi?

Nosūtiet pieprasījumu uz info@sigmanet.lv, norādot e-pasta adresi, kuru vēlaties likvidēt, no līgumā reģistrētas e-pasta adreses vai pilnvarotās personas e-pasta.

Ko darīt gadījumā, ja nepieciešama pastkastīte ar lielāku ietilpību?

Katras pastkastītes standarta izmērs ir 5GB. Ja nepieciešams lielāks apjoms pastkastītei nosūtiet pieprasījumu uz info@sigmanet.lv.

Vai klients pats var pārvaldīt savas e-pasta adreses?

Pārvaldīt savas e-pasta adreses varat, pieslēdzoties E-pastu administrēšanas panelim https://online.sigmanet.lv/mailadmin

Lai izveidotu piekļuvi E-pastu administrēšanas panelim, klientam jāatsūta pieprasījums uz info@sigmanet.lv no pilnvarotās personas e-pasta.

E-pastu filtrēšana:

Ikviens SigmaNet e-pasta lietotājs var pārvaldīt e-pastā saņemto saturu, uzstādot filtrus. Filtrs sniedz iespēju dinamiski kontrolēt vēstuļu piegādi Jūsu pastkastītē. E-pastu filtrēšana notiek pirms vēstules piegādes pastkastītē.

Kā filtrēt ienākošos e-pastus?

Filtrus savai e-pasta adresei ir iespējams uzstādīt, pieslēdzoties e-pastam https://online.sigmanet.lv zem “Iestatījumi” sadaļā “Vēstuļu filtri”.

Ja šobrīd šī funkcija nav pievienota, tad nospiežam “+”, lai pievienotu jaunu filtru. Piešķiram filtram nosaukumu, piemēram, “Filtrs1”. Izvēlamies vienu no opcijām:

  • “Jāatbilst visiem sekojošajiem nosacījumiem”, kur pēc izvirzītiem parametriem varat izvēlēties, kādos gadījumos ir nepieciešama kāda no filtra darbībām. Šī opcija nozīmē, ka filtrs darbosies, ja e-pasts atbildīs visiem izvirzītajiem parametriem;
  • “Jāatbilst jebkuram no sekojošajiem nosacījumiem”, kur pēc izvirzītiem parametriem varat izvēlēties, kādos gadījumos ir nepieciešama kāda no filtra darbībām. Šī opcija nozīmē, ka filtrs darbosies, ja e-pasts atbildīs vismaz vienam no izvirzītajam parametram un tiks izpildīta izvēlētā darbība;
  • “Visām vēstulēm” nozīmē, ka izvēlētā darbība tiks veikta visām ienākošajām vēstulēm.

Filtrēšanu var veikt pēc laukiem “Temats”, “No”, “Kam”, “Pamatteksts”, “Izmērs”, “Datums”. Jāizvēlas, vai izvēlētājā meklēšanas laukā norādītā vērtība “ir vienāds ar” vai “satur”. Tukšajā laukā norādām izvēlēto vērtību, pēc kuras tiks veikta filtrēšana.

Ir iespējams izvēlēties šādas darbības:

  • Pārvietot vēstuli uz
  • Kopēt vēstuli uz
  • Pāradresēt vēstuli uz
  • Pārsūtīt vēstules kopiju uz
  • Dzēst vēstuli un atbildēt
  • Atbildēt ar vēstuli
  • Dzēst vēstuli
  • Marķēt vēstuli
  • Sūtīt paziņojumus
  • Paturēt ziņu Iesūtnē

Kad ir norādīti nepieciešamie parametri, nospiežam “Saglabāt”.

Ja filtrēšanu nepieciešama ar dažādām darbībām, tad ir jāveido atsevišķi filtri, kurā tiek norādīta kopīga darbība.

Ja funkcija uz laiku nav nepieciešama, vai vēlaties to atslēgt, tad ielieciet atzīmi “Filtrs atslēgts” un nospiediet “Saglabāt”.

Kādēļ svarīgi e-pasti tiek atzīmēti kā SPAM vai netiek piegādāti?

E-pasta marķēšana kā SPAM tiek veikta pēc saņemto punktu sistēmas, kuri tiek piešķirti e-pasta vēstulei pēc dažādiem kritērijiem:

  • Pēc populāriem vārdu savienojumiem,
  • Domēna vārdiem kas ir starptautiskajos melnajos sarakstos,
  • Nekorekti sastādīta e-pasta u.c.).

Informāciju par e-pasta vēstulei piešķirto SPAM punktu skaitu Jūs varat apskatīties vēstules pirmtekstā, kur rinda “SPAM score” parāda saņemto punktu skaitu, savukārt rinda “SPAM status” parāda par ko punkti ir piešķirti. Lai uzzinātu papildu informāciju par vēstules marķēšanas iemesliem sazinieties ar mums, sūtot e-pastu uz info@sigmanet.lv norādot detalizētu informāciju (sūtīšanas laiks, sūtītājs, saņēmējs).


Kas ir e-pasta vēstules pirmteksts un kur to var apskatīties?

E-pasta vēstules pirmteksts satur detalizētu informāciju par vēstules sūtīšanas ceļu caur pasta serveriem.

Ja izmantojat Webmail https://online.sigmanet.lv/, lai apskatītu vēstules pirmtekstu, pieslēdzieties e-pastam un atverot interesējošo vēstuli, augšējā joslā uzspiediet uz zobrata un izvēlieties iespēju “parādīt pirmtekstu”.

Citās pasta programmās pirmtekstu var apskatīt pēc sekojošām norādēm:

The BAT – Atverot interesējošo vēstuli, uzspiediet klaviatūras taustiņu F9;

Mozilla Thunderbird – Atverot interesējošo vēstuli, izvēlnē “More” atveriet apakšizvēlni -> View->Message source.

Microsoft Outlook – Atverot interesējošo vēstuli, izvēlnē “File”, atveriet apakšizvēlnes ”Info”->”Properties” un atvērtajā logā zem “Internet headers” būs pieejams vēstules pirmteksts.


SigmaNet Webmail interfeiss:

SigmaNet Webmail programma Roundcube nodrošina ērtu veidu, kā piekļūt e-pastam, izmantojot interneta pārlūku (Googe Chrome, Mozilla Firefox vai citu). Roundcube programma sniedz plašas e-pasta lietošanas iespējas, tādēļ, lai atvieglotu Jums programmas lietošanu esam sagatavojuši atbildes uz populārākajiem jautājumiem.

Atveriet interneta vietni https://online.sigmanet.lv un pieslēdzieties e-pastam caur RoundCube.

Kā veidot vēstuli HTML kodējumā?

Atveriet izvēlni “Iestatījumi->Vēstuļu rakstīšana” un pie “Rakstīt HTML formatētas vēstules” nomainiet redaktora tipu uz sev piemērotāko.

Kā izveidot vēstules automātisko parakstu?

Atveriet izvēlni “Iestatījumi->Identitātes”, kur izvēlieties esošo vai veidojiet jaunu identitāti. Papildiniet dotās ailes ar Jums piemēroto informāciju. Ailē “Paraksts” izveidojiet sev tīkamāko parakstu.

Kā importēt kontaktus?

Atveriet sadaļu “Adrešu grāmata”, kur, izmantojot ikonu “Importēt kontaktu”, veiciet kontaktu importēšanu no faila ar esošā adrešu grāmatā saglabātiem kontaktiem.

Kā izveidot jaunu mapi?

Izvēlnē “Iestatījumi”, atveriet sadaļu “Mapes” un uzspiežot uz kreisajā, apakšējā malā esošās pluss zīmes un norādiet mapes nosaukumu un tās virsmapi.

Kā pārsaukt mapi?

Izvēlnē “Iestatījumi”, atveriet sadaļu “Mapes” un izvēlēties sev nepieciešamo mapi un nomainiet mapes nosaukumu.

Kā pārvietot e-pasta vēstules uz citu mapi?

Izvēlieties e-pasta vēstuli, kuru vēlaties pārvietot un, nospiežot uz vēstules ar peles kreiso taustiņu, pārvelciet vēstuli uz citu mapi.

Kā meklēt vēstules?

RoundCube programmas labajā, augšējā daļā, meklēšanas laukā ierakstiet meklējamo atslēgvārdu un, nospiežot uz lupas, norādiet vēlamos meklēšanas kritērijus (Temats, No, Kam, Cc, Bcc, Pamatteksts, Visā vēstulē)

! Neiesakām izmantot visus meklēšanas kritērijus, jo tas paildzina meklēšanas laiku.

Kā atlasīt vēstules?

Roudcube programma piedāvā divu veidu vēstuļu atlasīšanas filtrus:

  1. Lietojiet vēstuļu atlasīšanas filtru pēc sekojošiem kritērijiem: Nelasītas; Atzīmētas; Neatbildētās; Dzēstās; Nav izdzēstas, Ar pielikumu un vēstulei piešķirto Prioritāti.
  2. Sadalošajā joslā starp e-pastu sarakstu un priekšskatījuma paneli ir iespēja atlasīt e-pastus pēc kritērijiem: Visas; Pašreizējā lapā; Nelasītās; Atzīmētās; Pretēji; Nevienu.
Kā sagrupēt e-pastus hronoloģiskā secībā?

Vēstules mapēs iespējams kārtot pēc dažādiem parametriem: datuma; adresāta, hronoloģiskā secībā no jaunākās uz vecāko vai otrādi.

Vēstuļu laukā izdariet klikšķi uz sadaļas “Datums”, tādējādi sakārtosiet vēstules hronoloģiskā augošā vai dilstošā secībā.

Kā izdzēst visu mapes saturu?

Atveriet izvēlni ”Iestatījumi”, kur sadaļā “Mapes”, ar peles klikšķa palīdzību, atzīmējiet izvēlēto mapi un, uzspiežot uz kreisajā, apakšējā malā esošā zobrata, veiciet vēlamo darbību “Iztukšot”. Iztukšojot mapi, tās saturs, tiek pārvietotas uz mapi “Papīrgrozs”.

E-pasta papildfunkcijas:

SigmaNet e-pastam ir iespēja aktivizēt vai deaktivizēt dažādas papildfunkcijas. E-pasta papildfunkcijas iespējams izmantot, pieslēdzoties e-pastam https://online.sigmanet.lv

Automātiskais atbildētājs.

Automātisko atbildētāju iespējams uzstādīt zem “Iestatījumi” sadaļā “Brīvdienas”. Atvērtajā logā ir vairāki lauki:

  • “Temats” - jānorāda vēstules temats, kurš parādīsies saņēmējam;
  • “Ķermenis” – norādām ziņojumu, kurš tiks nosūtīts;
  • “Sākuma datums” – norādām dienu un laiku, no kura paziņojumi ir jāsūta;
  • “Beigu datums” – norādām dienu un laiku, no kura paziņojumi jāpārtrauc sūtīt;
  • “Statuss” – norādām, vai automātiskās atbildes funkcijai jābūt aktīvai vai neaktīvai.

Atveram sadaļu “Papildu iestatījumi” un:

  • ailē “E-pasta adreses” norādām savu e-pastu. Automātiskā atbilde tiks sūtīta tikai tajā gadījumā, ja e-pasts ir iesūtīts uz norādīto adresi. Ja e-pastam ir izveidoti Alias, tad tie arī jānorāda;
  • “Atbildes intervāls” paredz, cik atbildes vēstules tiek izsūtītas uz vienu e-pasta adresi;
  • Uzstādot automātisko atbildi ir iespēja papildu uzstādīt darbību, ko veikt ar ienākošajām vēstulēm. To var uzstādīt pie “Ienākošo vēstuļu darbība”, kur norādāt vai sūtītāja vēstuli pēc automātiskās atbildes nosūtīšanas vēlaties “Saglabāt”, “Dzēst”, “Pārvirzīt uz citu e-pastu” vai “Pārsūtīt kopiju uz..”.

Kad ir norādīti nepieciešamie parametri, nospiežam “Saglabāt”.

Ja funkcija uz laiku nav nepieciešama, vai vēlaties to atslēgt, tad pie “Statuss” izvēlaties opciju “Izslēgts“ un nospiediet “Saglabāt”.

Ienākošo vēstuļu pāradresācija (Forward) uz citu e-pastu.

Ienākošo vēstuļu pāradresāciju iespējams uzstādīt zem “Iestatījumi” sadaļā “Vēstuļu filtri”. Ja šobrīd šī funkcija nav pievienota, tad nospiežam “+”, lai pievienotu jaunu filtru. Piešķiram filtram nosaukumu “Pārsūtīšana”. Izvēlamies vienu no opcijām:

  • “Visām vēstulēm”, kur vēstuļu pāradresācija tiks veikta visām ienākošajām vēstulēm, bez papildu izvirzītiem parametriem.


Ja pārsūtīšana nepieciešama zināmam sūtītājam, tad izvēlamies opcijas:

  • “Jāatbilst visiem sekojošajiem nosacījumiem”, kur pēc izvirzītiem parametriem varat izvēlēties, kādos gadījumos ir nepieciešama ienākošā e-pasta pāradresācija. Ja e-pasts atbildīs visiem izvirzītajiem parametriem, e-pasta vēstule tiks pārsūtīta;
  • “Jāatbilst jebkuram no sekojošajiem nosacījumiem”, kur pēc izvirzītiem parametriem varat izvēlēties, kādos gadījumos ir nepieciešama ienākošā e-pasta pāradresācija. Ja e-pasts atbildīs vismaz vienam no izvirzītajam parametram, e-pasta vēstule tiks pārsūtīta;



Pie darbības izvēlamies “Pāradresēt vēstuli uz” un blakus laukā norādām e-pasta adresi, uz kuru vēstules būs jāpārsūta.
Ja vēstules nepieciešams pāradresēt uz dažādām adresēm, tad ir jāveido atsevišķs filtrs ar saviem parametriem un jānorāda cita adrese, uz kuru pārsūtīt ienākošās vēstules.
Kad ir norādīti nepieciešamie parametri, nospiežam “Saglabāt”.

Ja funkcija uz laiku nav nepieciešama, vai vēlaties to atslēgt, tad ielieciet atzīmi “Filtrs atslēgts” un nospiediet “Saglabāt”.

E-pasts uz mobilo tālruni (LMT; TELE2, BITE).

Īsziņas (SMS) saņemšanu uz mobilo tālruni iespējams uzstādīt zem “Iestatījumi” sadaļā “Vēstuļu filtri”. Ja šobrīd šī funkcija nav pievienota, tad nospiežam “+”, lai pievienotu jaunu filtru. Piešķiram filtram nosaukumu “SMS uz mobilo”. Izvēlamies vienu no opcijām:

  • “Jāatbilst visiem sekojošajiem nosacījumiem”, kur pēc Jūsu norādēm varat izvēlēties, kādos gadījumos ir nepieciešama SMS notifikācija par saņemto e-pastu. Ja e-pasts atbildīs visiem izvirzītajiem parametriem, tiks nosūtīts SMS uz tālruni;
  • “Jāatbilst jebkuram no sekojošajiem nosacījumiem”, kur pēc Jūsu norādēm varat izvēlēties, kādos gadījumos ir nepieciešama SMS notifikācija par saņemto e-pastu. Ja e-pasts atbildīs vismaz vienam no izvirzītajam parametram, tiks nosūtīts SMS uz tālruni;
  • “Visām vēstulēm”, kur SMS notifikācija tiks sūtīta uzreiz par visām ienākošajām vēstulēm, bez papildu izvirzītiem parametriem.

Kad ir norādīti nepieciešamie parametri, nospiežam “Saglabāt”.

Pie darbības izvēlamies “Pāradresēt vēstuli uz” un blakus laukā norādām SMS identifikatora adresi, kura ir piešķirta no Jūsu operatora.

Ja funkcija uz laiku nav nepieciešama, vai vēlaties to atslēgt, tad ielieciet atzīmi “Filtrs atslēgts” un nospiediet “Saglabāt”.

Identifikatori katram operatoram:

  • Ja tālrunis darbojas LMT tīklā, tad informācija kā iegūt identifikatoru skatīt šajā saitē - http://www.lmt.lv/lv/iszinu-pakalpojumi?fid=313. Identifikatora e-pasta adrese, kura jānorāda filtra uzstādījumos, būs XXXXXXXX@sms.lmt.lv, kur “XXXXXXXX” ir Jūsu izvēlētais identifikators.
  • Ja tālrunis darbojas TELE2 tīklā identifikatora e-pasta adrese, kura jānorāda filtra uzstādījumos, būs 371xxxxxxxx@sms.tele2.lv, kur “xxxxxxxx” vietā tiek norādīts tālruņa numurs uz, kuru jānosūta SMS.
  • Ja tālrunis darbojas BITE tīklā identifikatora e-pasta adrese, kura jānorāda filtra uzstādījumos, būs 371xxxxxxxx@biteplus.lv, kur “xxxxxxxx” vietā tiek norādīts tālruņa numurs uz, kuru jānosūta SMS.


Problēmas ar e-pastiem:

Problēmas ar e-pasta izsūtīšanu.

Problēma ar e-pasta izsūtīšanu var rasties dažādu iemeslu dēļ. Lūdzu, pārbaudiet vai:

  • adresāts, kuram sūtat ir norādīts korekti;
  • adresāta e-pasta adrese nav pārpildīta. Šajā gadījumā, Jūs saņemat kļūdas paziņojumu par pārsniegtu diska apjomu;
  • e-pasta vēstulei ir pievienots pārāk liels pielikums.  (Atļautais maksimālais apjoms ir atkarīgs no katra e-pasta servera uzturētāja servera tehniskajiem parametriem vai Webmail maksimālais pielikuma apjoms 20MB);
  • Ja izmantojat kādu no e-pasta programmām:
  • Pārbaudiet vai izejošais (SMTP) serveris ir mail.sigmanet.lv.  Ja izmantojat sava interneta pakalpojuma sniedzēja izejošo (SMTP) serveri, lūdzu, sazinieties ar savu interneta provaideri vai pasta programmā nomainiet izejošo (SMTP) serveri uz mail.sigmanet.lv, izmantojot autentifikāciju. Lai pārbaudītu vai tiek izmantots mūsu SMTP serveris skatīt pasta programmu instrukcijas.
  • citu izsūtīšanas problēmu gadījumā, ja problēmu neizdodas identificēt lūdzam, sazinieties ar SigmaNet pa diennakts tālruni 67211241 vai sūtiet e-pastu ar detalizētu informāciju uz info@sigmanet.lv, norādot izsūtīšanas laiku, adresātu un kļūdas paziņojumu. Ja iespējams, lūgums pievienojiet ekrānšāviņu (“printscreen”) ar kļūdas paziņojumu.


Problēmas ar e-pastu saņemšanu.

  1. Ja ir aizdomas par to, ka neesat saņēmis e-pastu, lūdzu sūtiet pieteikumu par nepiegādātu e-pasta vēstuli ar detalizētu informāciju (sūtīšanas laiks, sūtītājs, saņēmējs uz info@sigmanet.lv).
  2. Ja vēstuli nesaņemat ne Jūs, ne citi e-pasta lietotāji ar tādu pašu domēna vārdu, nepieciešams pārbaudīt domēna vārda statusu. Lai to izdarītu, zvaniet pa tālruni 67211241 vai rakstiet uz info@sigmanet.lv.

Ko darīt, ja no mana e-pasta izsūtītas vēstules, ko neesmu sūtījis?

Ja vēstules ir izsūtītas it kā no Jūsu e-pasta adreses, tad šādi rīkojas SPAM izsūtītāji, norādot, piemēram, Jūsu e-pasta adresi laukā “From”. To ir iespējams izdarīt jebkurā pasta programmā (Microsoft Outlook, The Bat, Mozilla Thunderbird u.c.).
Parasti šādas vēstules tiek izsūtītas lielā daudzumā, un serverim, nespējot tās visas piegādāt norādītajiem adresātiem, tās tiek atgrieztas atpakaļ ar paziņojumu "Undelivered Mail Returned to Sender".
Iesakām šos paziņojumus dzēst un nepievienot SPAM filtriem, jo tādā veidā nesaņemsiet paziņojumu par Jūsu sūtītu vēstuli.
Kā pasargāt sevi no šādām situācijām, iesakām apskatīt nākamo jautājumu par SPF ierakstiem!

Kā izvairīties, lai no mana domēna vārda neizsūtītu SPAM? (SPF ieraksts)

Lai izvairītos no riska, ka kāds cits izsūta SPAM vēstules no Jūsu e-pasta adreses, ir iespēja savam domēna vārdam pievienot SPF ierakstu. SPF ieraksts ir TXT domēna vārda tehniskais ieraksts, kas nosaka no kādām IP adresēm ir iespējams izsūtīt e-pastus ar konkrēto domēna vārdu. Saviem klientiem nodrošinām šādu iespēju izmantot SPF ierakstu, tajā iekļaujot mūsu SMTP serveru IP adreses. Savam domēna vārdam pievienot SPF ierakstu Jūs varat, rakstot uz info@sigmanet.lv, norādot domēna vārdu, kuram SPF ieraksts ir nepieciešams.

Ko darīt, ja konstatēts, ka pastkastīte ir pārpildīta (mailbox is over quota)?

Ja sūtītājs uz Jums adresētu vēstuli saņem paziņojumu, kas norāda “mailbox is over kvota” iesakām sazinieties ar SigmaNet tehnisko dienestu, rakstot uz info@sigmanet.lv vai zvanot pa tālruni 67211241.
Pārbaudīt savas e-pasta adreses izmantoto apjomu Jūs varat, pieslēdzoties RoundCube https://online.sigmanet.lv
Programmas apakšējā kreisajā stūrī varat redzēt informāciju par e-pasta adreses iztērēto apjomu %.
Gadījumā, ja pastkastītes aizņemtais apjoms tuvu 100%, iesakām izdzēst nevajadzīgās vēstules vai sazināties ar SigmaNet par pastkastītes apjoma palielināšanas iespējām.

Kādēļ caur SigmaNet webmail neredzu nevienu e-pastu?

Ja ikdienā lietojat kādu no e-pasta programmām (Microsoft Outlook, Mozilla Thunderbird vai citas), izmantojot POP3 protokolu, visas vēstules tiek lejupielādētas Jūsu datorā.
Lai e-pasta vēstuļu kopijas saglabātos uz servera, pasta programmā ir nepieciešams uzstādīt e-pasta kopiju glabāšanas funkciju (Leave a copy of messages on the server), norādot kopijas uzglabāšanas ilgumu.
Ja ikdienā e-pastu pārlūkojat no dažādām ierīcēm, tad iesakām e-pasta pārlūkošanai izvēlēties IMAP protokolu visās ierīcēs, kur Jūsu e-pasts ir uzstādīts. Tādā veidā nodrošināsiet, ka visās ierīcēs redzamais saturs ir identisks.

Vai ir iespējams atjaunot izdzēstu e-pastu?

SigmaNet serveros tiek veidotas e-pastu kopijas par 30 dienu periodu.

Kopiju iespējams atjaunot tikai gadījumā, ja savā e-pasta programmā esat aktivizējis e-pastu kopijas uzglabāšanas funkciju.

Par radušos nepieciešamību, atjaunot e-pastu kopiju sūtiet pieteikumu uz info@sigmanet.lv, norādot e-pasta sūtītāju/saņēmēju un tā laiku.

Domēni:

Vai esošam līgumam var pievienot papildus domēna vārdus?

Esošam līguma ir iespēja pievienot papildu domēna vārdu un tam piesaistīt mājaslapas un e-pasta pakalpojumus. To var veikt sūtot pieprasījumu uz info@sigmanet.lv, no līgumā norādītās adreses vai pilnvarotās personas e-pasta.

Kas ir domēna vārda tehniskie ieraksti (A, MX, NS utt.)?
  • Domēna vārda tehniskie ieraksti atbild par to, kur tiek nodrošināta mājaslapas, e-pasta un citu servisu uzturēšana. Populārākie domēna vārda tehniskie ieraksti ir A,MX,NS un CNAME tipa ieraksti: A tips - novirza mājaslapu uz konkrētu IP adresi, piemēram, www.domens.lv un domens.lv tiek pārvirzīti uz serveri, kur atrodas mājaslapa;
  • MX tips - atbild par e-pastu saņemšanu konkrētajam domēna vārdam; 
  • NS tips - norāda, kas pārvalda domēna vārda tehniskos ierakstus, piemēram, ns1.dns.lv un ns2.dns.lv;
  • CNAME tips - norāda, ka domēna vārds ir alias kādam citam domēna vārdam.
Cik apakšdomēnus (subdomain) ir iespējams pievienot domēna vārdam?

Domēna vārdam atrodoties SigmaNet reģistratūras pārvaldībā, ir iespējams pievienot līdz 20 apakšdomēniem.

Kā atteikties no domēna vārda lietošanas tiesību pagarināšanas?

Ja reģistrētais domēna vārds Jums vairs nav nepieciešams, Jums ir iespēja atteikties no domēna vārda jebkurā laikā. Domēna vārda atteikuma gadījumā veiktie maksājumi par neizmantoto periodu netiek atmaksāti.

Lai atteiktos no domēna vārda, Jums ir jāiesniedz parakstīts iesniegums. To sākumā nepieciešams iesniegt skenētā veidā nosūtot uz info@sigmanet.lv un dokumenta oriģinālu nogādājot uz SigmaNet biroju Raiņa bulvārī 29, Rīgā, LV-1459.

Iesniegumu var sūtīt parakstītu ar drošu elektronisko parakstu. Sūtot elektroniski parakstītu dokumentu, oriģināla nosūtīšana pa pastu nav nepieciešama.

Kā pārcelt .lv domēna vārdu uz SigmaNet reģistratūru?

Lai pievienotu Jūsu domēna vārdu SigmaNet reģistratūrai, Jums jānosūta e-pasts uz dns@nic.lv no Jūsu e-pasta adreses, kura piesaistīta Jūsu domēna vārdam. To apskatīt var šajā saitē - https://www.nic.lv/whois.

Pieprasījumā tekstu norādiet šādu:
“Labdien!
Lūdzu pievienot manu domēna vārdu __________.lv SigmaNet reģistratūrai.”

Pēc pieprasījuma nosūtīšanas NIC.LV DNS administratori lūgs Jums apstiprināt izmaiņas, uz ko jāatbild apstiprinoši.

Kā pārcelt citu zonu (.com, .eu un citu) domēna vārdu uz SigmaNet reģistratūru?

Lai pārceltu domēna vārdu uz SigmaNet reģistratūru ir jānoslēdz līgums par attiecīgās zonas domēna vārda (.com, .eu, u.c.) uzturēšanu. Pēc līguma noslēgšanas nepieciešams autorizācijas kods, kas jāiegūst no esošā uzturētāja un jānodod SigmaNet. Sīkāku informāciju un konsultāciju saņemsiet, sazinoties ar SigmaNet pa diennakts tālruni 67211241 vai rakstot uz info@sigmanet.lv.

Vai savā kontā varu uzturēt neierobežotu skaitu domēnus?

Pakalpojuma ietvaros netiek ierobežots uzturēto domēna vārdu skaits. Ierobežojums ir uz piešķirto mājaslapas apjomu un e-pasta adrešu skaitu, atbilstoši izvēlētajam pakalpojuma tarifam.

Domēna vārda tehniskie (DNS) ieraksti SigmaNet klientiem.

Izmantojot SigmaNet hostinga pakalpojumus, pie domēna vārda jānorāda sekojoši DNS ieraksti:

  • A Hostname: www.jusudomenavards.lv     IP: 92.240.65.130
  • A Hostname: jusudomenavards.lv     IP: 92.240.64.130
  • MX Hostname: mx.sigmanet.lv       preference: 10
  • MX Hostname: mx2.sigmanet.lv       preference: 20


Mājas lapas:

Vai Jums ir pieejams kontroles panelis (cPanel, Plesk)?

SigmaNet šobrīd mājaslapu izvietošanai kontroles paneli nepiedāvā. Jautājumu gadījumā sazinieties ar SigmaNet webmaster sūtot e-pastu uz web@sigmanet.lv. Datu bāžu administrēšanai piedāvājam phpMyAdmin un phpPgAdmin paneļus.

Vai ir iespēja uzturēt paaugstinātas drošības lapu ar SSL?

SigmaNet serveri nodrošina iespēju izvietot interneta vietni ar SSL atbalstu. Ja esat iegādājies SSL sertifikātu, tad nosūtiet mums pieprasījumu uz web@sigmanet.lv, norādot kurai mājaslapai nepieciešams pievienot SSL atbalstu, un papildus atsūtiet iegādāto sertifikātu un tā Key failu.

SigmaNet arī piedāvā iegādāties SSL sertifikātu. Lai to izdarītu, Jums jānosūta pieprasījums uz info@sigmanet.lv ar norādi, kurai lapai vēlaties iegādāties SSL sertifikātu.

Vai lapas izvietošanas apjomu vēlāk varēs palielināt?

Piešķirto apjomu mājaslapai ir iespējams gan palielināt, gan samazināt. Tādējādi arī mainot pakalpojuma izmaksas. Lai piešķirto apjomu palielinātu vai samazinātu nosūtiet pieprasījumu uz web@sigmanet.lv, norādot kurai mājaslapai izmaiņas ir nepieciešamas.

Vai lapai tiek veidotas rezerves kopijas?

Uz SigmaNet serveriem izvietotajām mājaslapām rezerves kopijas tiek veiktas vienreiz diennaktī (gan mājaslapas failiem, gan datubāzei). Pirmreizējā mājaslapas datu atgūšana ir bez maksas. Atkārtota rezerves kopijas atgūšana tiek nodrošināta saskaņā ar SigmaNet cenrādi. Sīkāk par iespējām varat uzzināt, sazinoties ar SigmaNet klientu apkalpošanas grupu, rakstot uz info@sigmanet.lv vai zvanot pa tālruni 67211241.

Kāpēc manā mājaslapā redzams SigmaNet logo?

Jūsu mājaslapas adresē SigmaNet logo var tikt atspoguļots gadījumos, ja:

  • Domēna vārds nav piesaistīts uz mūsu serveriem izvietotajam saturam. Lai to izlabotu, Jums jāsazinās ar SigmaNet webmaster, sūtot pieprasījumu uz e-pastu web@sigmanet.lv;
  • Jūsu mājaslapā var parādīties SigmaNet logo, ja tajā ir konstatēta ļaunprātīga programmatūra vai arī kādā citā veidā tiek traucēta citu mājaslapu darbībai. Šādos gadījumos SigmaNet sazinās ar mājaslapas īpašnieku un informē par šo situāciju.

Papildu jautājumu gadījumā saistībā ar mājaslapām lūdzam ar mums sazināties pa e-pastu web@sigmanet.lv vai zvanot pa tālruni 67211241.

Vai veicat lapas apmeklējuma statistikas uzskaiti?

Apmeklējuma statistiku izvietotajām mājaslapām neveicam. SigmaNet klientiem iesakām un piedāvājam izmantot Google Analytics statistikas rīku. Nepieciešamības gadījumā SigmaNet webmasters palīdzēs statistikas rīka uzstādīšanā.

Lai uzstādītu Google Analytics sazinieties ar SigmaNet webmaster pa e-pastu web@sigmanet.lv vai tālruni 67211241, kurš izskaidros, kādas papildu darbības ir jāveic.

Mājaslapā redzama kļūda, kā rīkoties?

Kļūdas, kuras parādās mājaslapā, ir dažāda veida. Tās var izsaukt serveris, uz kura mājaslapa ir izvietota vai mājaslapas kods. Ja Jūsu izvietotajā mājaslapā parādās kļūda, lai noskaidrotu kļūdas iemeslu un risinājumu, aicinām Jūs sazināties ar SigmaNet webmaster, sūtot pieprasījumu uz web@sigmanet.lv vai zvanot pa tālruni 67211241.

Pakalpojuma tehniskā specifikācija

E-pastu administrēšanas panelis (klientiem ar savu domēna vārdu) Klientiem, kuriem ir savs domēna vārds, piedāvājam iespēju tiešsaistē administrēt savas viena līguma ietvaros iekļautās e-pasta adreses (veidot jaunas, dzēst, mainīt paroles u.c.)
Webmail — online.sigmanet.lv Iespēja piekļūt e-pastam no jebkuras vietas pasaulē, izmantojot Webmail programmu RoundCube
E-pastu kontrolpanelis — online.sigmanet.lv Pieslēdzoties kontrolpanelim, katram e-pasta adreses lietotājam ir iespēja pašam uzstādīt vai atslēgt dažādas e-pasta papildfunkcijas (automātiskais atbildētājs, e-pasta pāradresācija, SPAM un pasta filtrs u.c.)
NEIEROBEŽOTS skaits e-pasta aliasu Iespēja esošai e-pasta adresei pievienot aizstājvārdu/pseidonīmu (aliass)
Mēstuļu (SPAM) filtrēšana Ieslēdziet SPAM filtrēšanu, lai atsijātu nevēlamos ziņojumus. Nosakiet SPAM filtra jūtīgumu vai rediģējiet balto/melno sarakstu, atbilstoši savām prasībām
E-pasta filtrs Uzstādot e-pasta filtrus Jums ir iespēja dinamiski kontrolēt vēstuļu piegādi Jūsu pastkastītē, izfiltrējot nevēlamos sūtījumus uz servera, pirms vēstules piegādes pastkastītē
Automātiskais atbildētājs Dodoties atvaļinājumā vai biznesa ceļojumā, uzstādiet e-pasta automātisko atbildētāju, ar kura palīdzību varēsiet informēt draugus un biznesa partnerus par savu prombūtni
E-pasta pāradresācija Iespēja pāradresēt ienākošo elektronisko pastu sūtījumu uz citu e-pasta adresi
E-pasts uz mobilo tālruni Uzstādiet īsziņu (SMS) saņemšanu uz mobilo tālruni par jaunu e-pasta vēstuļu pienākšanu
POP3/POP3S un IMAP4/IMAP4S atbalsts Pasta nodaļas protokols (Post Office Protocol 3 - POP3) serverī uzglabā ienākošā e-pasta ziņojumus, līdz pārbaudāt e-pastu, un tajā brīdī tie tiek pārsūtīti uz datoru. Ja e-pasta programmā nav norādīts, ka jāsaglabā e-pasta ziņu kopija, ziņojumi tiek dzēsti no servera, kad pārbaudāt e-pastu.Interneta ziņojumu piekļuves protokols (Internet Message Access Protocol - IMAP) serverī ļauj strādāt ar e-pasta ziņojumiem, nelejupielādējot tos datorā. Ziņojumus var priekšskatīt, dzēst un organizēt tieši e-pasta serverī, un kopijas tiek uzglabātas serverī, līdz izvēlaties tās dzēst.
SMTP ar autentifikāciju Vienkāršā pasta pārsūtīšanas protokols (Simple Mail Transfer Protocol -SMTP) serverī veic e-pasta ziņojumu sūtīšanu, izmantojot interneta savienojumu. SMTP serveris apstrādā izejošo e-pastu un to lieto kopā ar POP3 vai IMAP ienākošā e-pasta serveri. SigmaNet nodrošināto iespēju, izmantot SMTP serveri e-pasta izsūtīšanai, uzstādījumos atzīmējot autentifikācijas nepieciešamību.
Pretvīrusu aizsardzība SigmaNet pasta serveros tiek izmantota Clam AV antivīruss programmatūra, kura pasargās Jūsu e-pastu no izplatītiem vīrusiem. Tomēr katra e-pasta lietotāja pienākums ir pašam rūpēties par savas ierīces drošību, uzstādot un regulāri atjauninot antivīruss programmatūru.
Rezerves kopijas līdz 30 diennaktīm (back-up) Rezerves kopijas uz servera iespējams atgūt, ja e-pasts tiek lietots SigmaNet Webmail, IMAP4/IMAP4S protokolā vai POP3/POP3S protokolā, saglabājot e-pastu kopiju uz servera.

Web hosting pakalpojumā tiek nodrošināts

*Pakalpojuma pieejamība atkarīga no interneta vietnes struktūras.