IZVĒLNE
Klientiem

Akcijas

Veicot apmaksu par 5 mēnešiem uzreiz, saņem 1 mēnesi bez maksas!

Veicot apmaksu par 10 mēnešiem uzreiz, saņem 2 mēnešus bez maksas!

Lai pieteiktos šim piedāvājumam, rakstiet e-pastu uz info@sigmanet.lv vai zvaniet pa tālruni 67211241.

* atlaide neattiecas uz domēnu vārdu reģistrāciju un datu pārraides kanāla nodrošināšanu.

Biežāk uzdotie jautājumi

Aizvērt visus | Atvērt visus

Instrukcijas e-pasta uzstādīšanai:

IMAP, POP3, SMTP IESTATĪJUMI
Close
Android
Close
Iphone
Close
Bat
Close
Gmail
Close
Mac
Close
Mozilla Thunderbird
Close
Outlook 2007
Close
Outlook Express
Close
Microsoft Outlook 2010
Close
Microsoft Outlook 2016
Close
Windows phone
Close
Outlook 365
Close
Windows 10 Pasts
Close
Windows 11 Pasts
Close

E-pasts:

Kā rīkoties, ja nepieciešams likvidēt e-pasta adresi?

Sūtiet pieprasījumu uz info@sigmanet.lv, norādot e-pasta adresi, kuru vēlaties likvidēt, no pilnvarota pārstāvja e-pasta adreses.

Ko darīt gadījumā, ja nepieciešama pastkastīte ar lielāku ietilpību?

Katras pastkastītes standarta izmērs ir 5GB. Ja nepieciešams lielāks apjoms, lūdzu, sūtiet pieprasījumu uz info@sigmanet.lv.

Vai klients pats var pārvaldīt savas e-pasta adreses?

Jūs varat pārvaldīt savas e-pasta adreses, pieslēdzoties e-pastu administrēšanas panelim https://sigmanet.lv/mailadmin

Lai izveidotu piekļuvi e-pastu administrēšanas panelim, lūdzu, sūtiet pieprasījumu uz info@sigmanet.lv no pilnvarota pārstāvja e-pasta adreses.

E-pastu filtrēšana:

Ikviens SigmaNet e-pasta lietotājs var pārvaldīt e-pastā saņemto saturu, uzstādot filtrus. Filtrs sniedz iespēju dinamiski kontrolēt vēstuļu piegādi Jūsu pastkastītē. E-pastu filtrēšana notiek pirms vēstules piegādes pastkastītē.

Kā filtrēt ienākošos e-pastus?

Lai uzstādītu filtrus savai e-pasta adresei, lūdzu, pieslēdzieties e-pastam https://sigmanet.lv un atveriet “Iestatījumi” sadaļu “Vēstuļu filtri”.

Ja šī funkcija šobrīd nav pievienota, noklikšķiniet “+”, lai pievienotu jaunu filtru. Piešķiriet filtram nosaukumu, piemēram, “Filtrs1” un izvēlieties vienu no iespējām:

  • “Jāatbilst visiem sekojošiem nosacījumiem”, Jūs varat izvēlēties no definētajiem parametriem, piemērojot katra filtra darbību. Tas nozīmē, ka filtrs darbosies, ja e-pasts atbildīs visiem definētajiem parametriem;
  • “Jāatbilst jebkuram no sekojošajiem nosacījumiem”, Jūs varat izvēlēties no definētajiem parametriem, piemērojot katra filtra darbību. Šī darbība nozīmē, ka filtrs darbosies, ja e-pasts atbildīs vismaz vienam no izvirzītajiem parametriem un tiks izpildīta izvēlētā darbība;
  • “Visām vēstulēm” izvēlētā darbība tiks veikta visām ienākošajām vēstulēm.

Filtrēšanu var veikt pēc laukiem: “Temats”, “No”, “Kam”, “Pamatteksts”, “Izmērs”, “Datums”. Norādiet, vai izvēlētā lauka vērtība “ir vienāda ar” vai “satur”, norādot filtra vērtību tukšajā laukā.

Jūs varat izvēlēties sekojošas darbības:

  • Pārvietot vēstuli uz
  • Kopēt vēstuli uz
  • Pāradresēt vēstuli uz
  • Pārsūtīt vēstules kopiju uz
  • Dzēst vēstuli un atbildēt
  • Atbildēt ar vēstuli
  • Dzēst vēstuli
  • Marķēt vēstuli
  • Sūtīt paziņojumus
  • Paturēt ziņu Iesūtnē
  • Apturēt nosacījumu pārbaudi - E-pasts netiek nodots nākamajiem filtriem.

Kad nepieciešamie parametri ir norādīti, noklikšķiniet “Saglabāt”.

Ja vēlaties lietot vairākas filtra darbības, katrai darbībai ir jāveido atsevišķs filtrs.

Ja funkcija īslaicīgi nav nepieciešama vai vēlaties to atslēgt, tad ielieciet atzīmi “Filtrs atslēgts” un noklikšķiniet “Saglabāt”.

Kādēļ svarīgi e-pasti tiek atzīmēti kā SPAM vai netiek piegādāti?

E-pasts tiek marķēts kā SPAM, pamatojoties uz punktu sistēmu, kurā katram e-pastam tiek piešķirts rezutāts saskaņā ar dažādiem kritērijiem, piemēram:

  • Bieži lietojamas frāzes,
  • Domēna vārdi, kas iekļauti starptautiskajos melnajos sarakstos,
  • Nekorekti sastādīts e-pasts u.c.

Informācija par SPAM punktiem, kas piešķirti konkrētai e-pasta vēstulei, redzama vēstules pirmtekstā, kur norādītie “SPAM score” dati parāda saņemto punktu skaitu, savukārt “SPAM status” rāda, kāpēc punkti ir piešķirti.

Lai uzzinātu detalizētu informāciju par vēstules marķēšanas iemesliem, lūdzu, sazinieties ar mums, rakstot uz info@sigmanet.lv, vēstulē norādot visu informāciju par (sūtīšanas laiku, sūtītāju un saņēmēju).


Kas ir e-pasta vēstules pirmteksts un kur to var apskatīties?

E-pasta vēstules pirmteksts satur detalizētu informāciju par vēstules sūtīšanas ceļu caur pasta serveriem.

Ja vēlaties apskatīt vēstules pirmtekstu, vadieties pēc norādēm, atkarībā no lietojumprogrammas:

Webmail interfeiss https://sigmanet.lv/ - atveriet interesējošo vēstuli, noklikšķiniet uz "... Vairāk" ikonas augšējā rīkjoslā un izvēlieties iespēju “parādīt pirmtekstu”.

The BAT – atveriet interesējošo vēstuli, uzlikšķiniet klaviatūras taustiņu F9;

Mozilla Thunderbird – atveriet interesējošo vēstuli, izvēlnē “More” atveriet apakšizvēlni -> View->Message source.

Microsoft Outlook – atveriet interesējošo vēstuli, izvēlnē “File”, atveriet apakšizvēlni ”Info”->”Properties” un atvērtajā logā zem “Internet headers” būs redzams vēstules pirmteksts.


SigmaNet Webmail interfeiss:

SigmaNet Webmail nodrošina ērtu veidu, kā piekļūt e-pastam, izmantojot interneta pārlūku (Googe Chrome, Mozilla Firefox vai citu). Webmail sniedz plašas e-pasta lietošanas iespējas, tādēļ, lai atvieglotu Jums programmas lietošanu esam sagatavojuši atbildes uz populārākajiem jautājumiem.

Atveriet interneta vietni https://www.sigmanet.lv un pieslēdzieties e-pastam.

Kā veidot vēstuli HTML kodējumā?

Atveriet izvēlni “Iestatījumi->Vēstuļu rakstīšana” un izvēlieties nepieciešamo redaktora tipu “Rakstīt HTML formatētas vēstules”.

Kā izveidot vēstules automātisko parakstu?

Atveriet izvēlni “Iestatījumi->Identitātes”, izvēlieties esošu vai izveidojiet jaunu identitāti. Norādiet nepieciešamo informāciju norādītajās ailēs. Ailē “Paraksts” varat izveidot savu parakstu.

Kā importēt kontaktus?

Jūs varat importēt kontaktus no faila ar esošā adrešu grāmatā saglabātiem kontaktiem. 

Atveriet sadaļu “Kontakti” -> ikonu “Importēt kontaktus”, izvēlties atbilstošu failu un klikšķiniet "Importēt".

Kā izveidot jaunu mapi?

Izvēlnē “Iestatījumi”, atveriet sadaļu “Mapes” un uzklikšķiniet uz ikonas + ekrāna kreisajā apakšējā pusē. Norādiet mapes nosaukumu un tās virsmapi.

Kā pārsaukt mapi?

Izvēlnē “Iestatījumi”, atveriet sadaļu “Mapes”, izvēlēties nepieciešamo mapi un nomainiet mapes nosaukumu.

Kā pārvietot e-pasta vēstules uz citu mapi?

Izvēlieties e-pasta vēstuli, kuru vēlaties pārvietot, klikšķiniet un, turot nospiestu peles kreiso taustiņu uz vēstules, pārvelciet vēstuli uz citu mapi.

Kā meklēt vēstules?

Ierakstiet meklējamo atslēgasvārdu RoundCube programmas labajā, augšējā malā, klikšķiniet uz lupas ikonas un norādiet vēlamos meklēšanas kritērijus (Temats, No, Kam, Cc, Bcc, Pamatteksts, Visā vēstulē)

! Iesakām neizmantot visus meklēšanas kritērijus, jo tas paildzina meklēšanas procesu.

Kā atlasīt vēstules?

Roundcube programma piedāvā divu veidu vēstuļu atlasīšanas filtrus:

  1. Lietojiet vēstuļu atlasīšanas filtru pēc sekojošiem kritērijiem: Nelasītās; Atzīmētās; Neatbildētās; Dzēstās; Nav izdzēstās, Ar pielikumu un Prioritātātes līmeņa.
  2. Sadalošajā joslā starp vēstuļu sarakstu un priekšskatījuma paneli varat atlasīt e-pastus pēc sekojošiem kritērijiem: Visas; Pašreizējā lapa; Nelasītās; Atzīmētās; Pretēji; Nevienu.
Kā sagrupēt e-pastus hronoloģiskā secībā?

Vēstules mapēs iespējams kārtot pēc dažādiem parametriem: datuma; adresāta un hronoloģiskā secībā no jaunākās uz vecāko vai otrādi.

Vēstuļu laukā klikšķiniet uz sadaļas “Datums”, lai sakārtotu vēstules hronoloģiski no jaunākās vai vecākās.

Kā izdzēst visu mapes saturu?

Izvēlnē ”Iestatījumi” atveriet sadaļu “Mapes” noklikšķiniet uz nepieciešamās mapes, tālāk noklikšķiniet uz zobrata ikonas ekrāna kreisajā apakšējā pusē un veiciet darbību “Iztukšot”. Iztukšojot mapi, tās saturs tiek pārvietots uz mapi “Papīrgrozs”.

Kā aktivizēt 2FA Jūsu e-pasta kontam?

Aktivizēt 2FA Jūsu e-pasta kontam Webmail vidē varat jebkurā Jums ērtā laikā, un saziņa ar SigmaNet nav nepieciešama. SigmaNet izvēlētais 2FA veids izmanto bezmaksas 2FA lietotnes ģenerētu, uz laiku balstītu, vienreizēju piekļuves kodu sauktu arī par TOTP – (Time-based One-time Password).

1)  Uzstādiet tālrunī bezmaksas autentifikācijas lietotni, piemēram, Google Authenticator vai citu aplikāciju pēc Jūsu izvēles.
2)  Pieslēdzaties savam e-pasta kontam online.sigmanet.lv un sadaļā iestatījumi, izvēlaties 2-Faktoru Autentifikators
3)  Nospiediet pogu “Automātiski aizpildīt laukus”
Drošā vietā saglabājiet attēlotos Drošības kodus! Autentifikācijai izmantotās viedierīces nozaudēšanas vai bojājumu gadījumā tos izmantosiet, lai pieslēgtu citu ierīci.
4)  Izmantojot aplikāciju skenējiet QR kodu
5)  Pēc konta pievienošanas aplikācija ģenerēs unikālu ciparu kodu, ievadiet to un spiediet “Pārbaudīt kodu”
6)  Pēc sistēmas paziņojuma “Pārbaude veiksmīga” spiediet pogu “Saglabāt”.

Apsveicam 2FA ir aktivizēta! Turpmāk, lai pieslēgtos savam e-pasta kontam, Jums būs jāievada savs lietotājvārds, parole un jāapstiprina pieslēgšanās ar aplikācijas ģenerētu drošības kodu. Kods katrā pieslēgšanās reizē ir unikāls un derīgs īsu brīdi.

E-pasta papildfunkcijas:

SigmaNet e-pastam ir iespēja aktivizēt vai deaktivizēt dažādas papildfunkcijas. E-pasta papildfunkcijas iespējams izmantot, pieslēdzoties e-pastam https://www.sigmanet.lv

Automātiskais atbildētājs.

Automātiskā atbildētāja funkciju varat uzstādīt “Iestatījumi” sadaļā “Brīvdienas”. 

Aizpildiet norādītās ailes, sekojot norādēm:

  • Tēma” - vēstules temats, kurš parādīsies saņēmējam;
  • Saturs” – Ziņojuma teksts;
  • Sākuma datums” – uzstādiet paziņojuma sākuma datumu un laiku;
  • Beigu datums” – uzstādiet paziņojuma beigu datumu un laiku.
  • Statuss” – norādiet automātiskās atbildes statusu: aktīvs vai neaktīvs.

Atveriet sadaļu “Paplašinātie iestatījumi” un norādiet:

  • “E-pasta adreses” nepieciešams norādīt savu e-pasta adresi, kā arī savas e-pasta Alias adreses (ja nepieciešams), jo automātiskā atbilde tiks nosūtīta tikai norādītajiem e-pasta kontiem.
  • Atbildēšanas intervāls” nosaka, ik pa cik dienām sūtot vēstuli adresātam, no tā tiks saņemta autoatbilde;
  • Papildu varat iestatīt ienākošo vēstuļu darbību, kura jāveic, kad tiek atsūtīta jauna ziņa: “Saglabāt”, “Nesaglabāt”, “Pārsūtīt uz” vai “Sūtīt kopiju uz”.

Kad ir norādīti nepieciešamie parametri, noklikšķiniet “Saglabāt”.

Ja funkcija uz laiku nav nepieciešama, vai vēlaties to atslēgt, “Statuss” sadaļā norādiet “Izslēgts“ un noklikšķiniet “Saglabāt”.

Ienākošo vēstuļu pāradresācija (Forward) uz citu e-pastu.

Ienākošo vēstuļu pāradresāciju varat uzstādīt “Iestatījumi” sadaļā “Vēstuļu filtri”. Ja šobrīd šī funkcija nav pievienota, noklikšķiniet “+”, lai pievienotu jaunu filtru. Piešķiriet filtram nosaukumu “Pārsūtīšana” un izvēlieties vienu no iespējām:

  • Visām vēstulēm”, kur vēstuļu pāradresācija tiks veikta visām ienākošajām vēstulēm, bez papildu izvirzītiem parametriem.

Ja pārsūtīšana nepieciešama zināmam sūtītājam, tad izvēlieties iespēju:

  • Jāatbilst visiem sekojošajiem nosacījumiem”, definējiet parametrus, kādos gadījumos ir nepieciešama ienākošā e-pasta pāradresācija. Ja e-pasta vēstule atbildīs visiem norādītajiem parametriem, tā tiks pārsūtīta;
  • Jāatbilst jebkuram no sekojošajiem nosacījumiem”, definējiet parametrus, kādos gadījumos ir nepieciešama ienākošā e-pasta pāradresācija. Ja e-pasta vēstule atbildīs vismaz vienam no izvirzītajam parametram, tā tiks pārsūtīta;


Pie darbības izvēlamies “Pārsūtīt vēstules kopiju uz” un blakus esošajā laukā norādiet e-pasta adresi, uz kuru vēstules jāpārsūta.
Ja vēstules nepieciešams pāradresēt uz dažādām adresēm, tad ir jāveido atsevišķs filtrs ar saviem parametriem un jānorāda cita adrese, uz kuru pārsūtīt ienākošās vēstules.
Kad ir norādīti nepieciešamie parametri, klikšķiniet “Saglabāt”.

Ja funkcija uz laiku nav nepieciešama, vai vēlaties to atslēgt, tad ielieciet atzīmi “Filtrs atslēgts” un klikšķiniet “Saglabāt”.

E-pasts uz mobilo tālruni (LMT; TELE2, BITE).

Īsziņas (SMS) saņemšanu uz mobilo tālruni varat uzstādīt “Iestatījumi” sadaļā “Vēstuļu filtri”. Ja šobrīd šī funkcija nav pievienota, noklikšķiniet “+”, lai pievienotu jaunu filtru.

Piešķiriet filtram nosaukumu “SMS uz mobilo”. Izvēlieties vienu no iespējām:

  • “Jāatbilst visiem sekojošajiem nosacījumiem”- norādiet, kādos gadījumos ir nepieciešams SMS paziņojums par saņemtu e-pastu. Ja e-pasts atbildīs visiem norādītajiem parametriem, tiks nosūtīts SMS uz tālruni;
  • “Jāatbilst jebkuram no sekojošajiem nosacījumiem” - norādiet, kādos gadījumos ir nepieciešama SMS paziņojums par saņemtu e-pastu. Ja e-pasts atbildīs vismaz vienam no norādītajiem parametram, tiks nosūtīts SMS uz tālruni;
  • “Visām vēstulēm”- par visām ienākošajām vēstulēm tiks nosūtīts SMS paziņojums. 

Kad ir norādīti nepieciešamie parametri, noklikšķiniet “Saglabāt”.

Izvēlieties darbību “Pāradresēt vēstuli uz” un blakus laukā norādiet SMS identifikatora adresi, kuru Jums ir piešķīris mobilo sakaru operators.

Ja funkcija uz laiku nav nepieciešama, vai vēlaties to atslēgt, tad ielieciet atzīmi “Filtrs atslēgts” un noklikšķiniet “Saglabāt”.

Mobilo operatoru identifikatori (ID):

  • Ja tālrunis darbojas LMT tīklā, informācija, kā iegūt identifikatoru pieejama - http://www.lmt.lv/lv/iszinu-pakalpojumi?fid=313. Identifikatora e-pasta adrese, kura jānorāda filtra uzstādījumos, būs XXXXXXXX@sms.lmt.lv, kur “XXXXXXXX” ir Jūsu izvēlētais identifikators.
  • Ja tālrunis darbojas TELE2 tīklā identifikatora e-pasta adrese, kura jānorāda filtra uzstādījumos, būs 371xxxxxxxx@sms.tele2.lv, kur “xxxxxxxx” vietā tiek norādīts tālruņa numurs uz, kuru jānosūta SMS.
    Svarīgi zināt! Lai saņemtu SMS notifikācijas, Jums jāpiereģistrējas pie Tele2. Lai piereģistrētos, aizsūtiet SMS ar vārdu ON uz numuru 1612.
  • Ja tālrunis darbojas BITE tīklā - diemžēl, šis operators uz dotu brīdi vairs neatbalsta šo opciju. Vairāk informācijas jautājiet BITE.


Problēmas ar e-pastiem:

Problēmas ar e-pasta izsūtīšanu.

Biežāk sastopamie iemesli, kādēļ var rasties problēmas ar e-pastu izsūtīšanu:

  • Nekorekti norādīts adresāts.
  • Adresāta e-pasta adrese ir pārpildīta. Šajā gadījumā Jūs saņemat kļūdas paziņojumu par pārsniegtu diska apjomu;
  • E-pasta vēstulei ir pievienots pārāk liels pielikums.  (Webmail maksimālais pielikuma apjoms ir 20MB. Izmantojot interneta provaidera izejošo serveri, maksimālais pielikuma apjoms atkarīgs no uzturētāja servera tehniskajiem parametriem). 
  • Ja izmantojat kādu no e-pasta programmām:
  • Pārbaudiet, vai izejošais (SMTP) serveris ir mail.sigmanet.lv.  Ja izmantojat sava interneta pakalpojuma sniedzēja izejošo (SMTP) serveri, lūdzu, sazinieties ar savu interneta provaideri vai pasta programmā nomainiet izejošo (SMTP) serveri uz mail.sigmanet.lv, izmantojot autentifikāciju. Lai pārbaudītu, vai tiek izmantots mūsu SMTP serveris, skatīt pasta programmu instrukcijas.
  • Ja rodas citas ar sūtīšanu saistītas problēmas un nevarat noteikt iemeslu, lūdzu, sazinieties ar SigmaNet pa diennakts tālruni 67211241 vai sūtiet e-pastu uz info@sigmanet.lv, norādot detalizētu informāciju par izsūtīšanas laiku, adresātu un kļūdas paziņojumu. Ja iespējams, lūgums pievienot ekrānšāviņu (“printscreen”) ar kļūdas paziņojuma tekstu.


Problēmas ar e-pastu saņemšanu.

  1. Ja ir aizdomas par to, ka neesat saņēmis e-pastu, lūdzu, sūtiet pieteikumu par nepiegādātu e-pasta vēstuli uz info@sigmanet.lv (norādiet detalizētu informāciju par sūtīšanas laiku, sūtītāju un adresātu).
  2. Ja vēstules nesaņem vairāki e-pasta lietotāji ar to pašu domēna vārdu, nepieciešams pārbaudīt domēna vārda statusu. Lai to izdarītu, zvaniet pa tālruni 67211241 vai rakstiet uz info@sigmanet.lv.

Ko darīt, ja no mana e-pasta izsūtītas vēstules, ko neesmu sūtījis?

Ja vēstules ir izsūtītas it kā no Jūsu e-pasta adreses, tad šādi rīkojas SPAM izsūtītāji norādot, piemēram, Jūsu e-pasta adresi laukā “From”. To ir iespējams izdarīt jebkurā pasta programmā (Microsoft Outlook, The Bat, Mozilla Thunderbird u.c.).
Parasti šādas vēstules tiek izsūtītas lielā daudzumā un, serverim nespējot tās visas piegādāt norādītajiem adresātiem, tās tiek atgrieztas atpakaļ ar paziņojumu "Undelivered Mail Returned to Sender".
Iesakām šos paziņojumus dzēst un nepievienot SPAM filtriem, jo tādā veidā nesaņemsiet paziņojumu par Jūsu sūtītu vēstuli.
Kā pasargāt sevi no šādām situācijām, iesakām apskatīt nākamo jautājumu par SPF ierakstiem!

Kā izvairīties, lai no mana domēna vārda neizsūtītu SPAM? (SPF ieraksts)

Lai izvairītos no riska, ka kāds cits izsūta SPAM vēstules no Jūsu e-pasta adreses, ir iespēja savam domēna vārdam pievienot SPF ierakstu. SPF ieraksts ir TXT tipa tehniskais ieraksts, kas nosaka no kādām IP adresēm ir iespējams izsūtīt e-pastus ar konkrēto domēna vārdu. Saviem klientiem nodrošinām iespēju izmantot SPF ierakstu tajā iekļaujot mūsu SMTP serveru IP adreses. Savam domēna vārdam pievienot SPF ierakstu Jūs varat rakstot uz info@sigmanet.lv norādot domēna vārdu, kuram SPF ieraksts ir nepieciešams. Varāk par SPF ierakstu lasiet šeit

Ko darīt, ja konstatēts, ka pastkastīte ir pārpildīta (mailbox is over quota)?

Ja sūtītājs uz Jums adresētu vēstuli saņem paziņojumu, kas norāda “mailbox is over kvota”, iesakām sazināties ar SigmaNet tehnisko atbalstu rakstot uz info@sigmanet.lv vai zvanot pa tālruni 67211241.
Pārbaudīt savas e-pasta adreses izmantoto apjomu Jūs varat pieslēdzoties e-pastam caur https://sigmanet.lv
Programmas apakšējā kreisajā stūrī varat redzēt informāciju par e-pasta adreses iztērēto apjomu %.
Gadījumā ja pastkastītes aizņemtais apjoms ir tuvu 100%, iesakām izdzēst nevajadzīgās vēstules vai sazināties ar SigmaNet par pastkastītes apjoma palielināšanas iespējām.

Kādēļ caur SigmaNet webmail neredzu nevienu e-pastu?

Ja ikdienā lietojat kādu no e-pasta programmām (Microsoft Outlook, Mozilla Thunderbird vai citas), izmantojot POP3 protokolu visas vēstules tiek lejupielādētas Jūsu datorā.
Lai e-pasta vēstuļu kopijas saglabātos uz servera, pasta programmā ir nepieciešams aktivizēt e-pasta kopiju glabāšanas funkciju (Leave a copy of messages on the server), norādot kopijas uzglabāšanas ilgumu.
Ja ikdienā e-pastu pārlūkojat no dažādām ierīcēm, tad iesakām e-pasta pārlūkošanai izvēlēties IMAP protokolu visās ierīcēs, kurās Jūsu e-pasts ir uzstādīts. Tādā veidā nodrošināsiet, ka visās ierīcēs redzamais saturs ir identisks.

Vai ir iespējams atjaunot izdzēstu e-pastu?

SigmaNet serveros tiek veidotas e-pastu kopijas par divu nedēļu periodu.

Kopiju iespējams atjaunot tikai gadījumā, ja savā e-pasta programmā esat aktivizējis e-pastu kopijas uzglabāšanas funkciju.

Par radušos nepieciešamību atjaunot e-pastu kopiju sūtiet pieteikumu uz info@sigmanet.lv norādot e-pasta sūtītāju/saņēmēju un tā laiku.

Domēni:

Vai esošam līgumam var pievienot papildus domēna vārdus?

Esošam līgumam ir iespēja pievienot papildu domēna vārdu un tam piesaistīt mājaslapas un e-pasta pakalpojumus. To var veikt sūtot pieprasījumu uz info@sigmanet.lv, no līgumā norādītās adreses vai pilnvarotās personas e-pasta.

Kas ir domēna vārda tehniskie ieraksti (A, MX, NS utt.)?
  • Domēna vārda tehniskie ieraksti norāda, kur tiek uzturēta mājas lapa, e-pasts un citi servera pakalpojumi. Populārākie domēna vārda tehniskie ieraksti ir A,MX,NS un CNAME tipa ieraksti: A tips - novirza mājaslapu uz konkrētu IP adresi, piemēram, www.domens.lv un domens.lv tiek pārvirzīti uz serveri, kur atrodas mājaslapa;
  • MX tips - atbild par e-pastu saņemšanu konkrētajam domēna vārdam; 
  • NS tips - norāda, kas pārvalda domēna vārda tehniskos ierakstus, piemēram, ns1.dns.lv un ns2.dns.lv;
  • CNAME tips - norāda, ka domēna vārds ir alias kādam citam domēna vārdam.
Cik apakšdomēnus (subdomain) ir iespējams pievienot domēna vārdam?

Domēna vārdam atrodoties SigmaNet reģistratūras pārvaldībā, ir iespējams pievienot līdz 20 apakšdomēniem.

Kā atteikties no domēna vārda lietošanas tiesību pagarināšanas?

Ja reģistrētais domēna vārds Jums vairs nav nepieciešams, Jums ir iespēja atteikties no domēna vārda jebkurā laikā. Domēna vārda atteikuma gadījumā veiktie maksājumi par neizmantoto periodu netiek atmaksāti.

Lai atteiktos no domēna vārda, Jums ir jāiesniedz parakstīts iesniegums. To sākumā nepieciešams iesniegt skenētā veidā nosūtot uz info@sigmanet.lv un dokumenta oriģinālu nogādājot uz SigmaNet biroju Raiņa bulvārī 29, Rīgā, LV-1459.

Iesniegumu var sūtīt parakstītu ar drošu elektronisko parakstu. Sūtot elektroniski parakstītu dokumentu, oriģināla nosūtīšana pa pastu nav nepieciešama.

Kā pārcelt .lv domēna vārdu uz SigmaNet reģistratūru?

Lai pievienotu Jūsu domēna vārdu SigmaNet reģistratūrai, Jums jānosūta e-pasts uz dns@nic.lv no Jūsu e-pasta adreses, kura piesaistīta Jūsu domēna vārdam. To apskatīt var šajā saitē - https://www.nic.lv/whois.

Pieprasījumā tekstu norādiet šādu:
“Labdien!
Lūdzu pievienot manu domēna vārdu __________.lv SigmaNet reģistratūrai.”

Pēc pieprasījuma nosūtīšanas NIC.LV DNS administratori lūgs Jums apstiprināt izmaiņas, uz ko jāatbild apstiprinoši.

Kā pārcelt citu zonu (.com, .eu un citu) domēna vārdu uz SigmaNet reģistratūru?

Lai pārceltu domēna vārdu uz SigmaNet reģistratūru ir jānoslēdz līgums par attiecīgās zonas domēna vārda (.com, .eu, u.c.) uzturēšanu. Pēc līguma noslēgšanas nepieciešams autorizācijas kods, kas jāiegūst no esošā uzturētāja un jānodod SigmaNet. Sīkāku informāciju un konsultāciju saņemsiet, sazinoties ar SigmaNet pa diennakts tālruni 67211241 vai rakstot uz info@sigmanet.lv.

Vai savā kontā varu uzturēt neierobežotu skaitu domēnus?

Pakalpojuma ietvaros netiek ierobežots uzturēto domēna vārdu skaits. Ierobežojums ir uz piešķirto mājaslapas apjomu un e-pasta adrešu skaitu, atbilstoši izvēlētajam pakalpojuma tarifam.

Domēna vārda tehniskie (DNS) ieraksti SigmaNet klientiem.

Izmantojot SigmaNet hostinga pakalpojumus, pie domēna vārda jānorāda sekojoši DNS ieraksti:

  • A Hostname: www.jusudomenavards.lv     IP: 92.240.65.130
  • A Hostname: jusudomenavards.lv     IP: 92.240.65.130
  • MX Hostname: mx.sigmanet.lv       preference: 10
  • MX Hostname: mx2.sigmanet.lv       preference: 20


Mājas lapas:

Vai Jums ir pieejams kontroles panelis (cPanel, Plesk)?

SigmaNet šobrīd mājaslapu izvietošanai kontroles paneli nepiedāvā. Jautājumu gadījumā sazinieties ar SigmaNet webmaster sūtot e-pastu uz web@sigmanet.lv. Datu bāžu administrēšanai piedāvājam phpMyAdmin un phpPgAdmin paneļus.

Vai ir iespēja uzturēt paaugstinātas drošības lapu ar SSL?

SigmaNet serveri nodrošina iespēju izvietot interneta vietni ar SSL atbalstu. Ja esat iegādājies SSL sertifikātu, tad nosūtiet mums pieprasījumu uz web@sigmanet.lv, norādot kurai mājaslapai nepieciešams pievienot SSL atbalstu, un papildus atsūtiet iegādāto sertifikātu un tā Key failu.

SigmaNet arī piedāvā iegādāties SSL sertifikātu. Lai to izdarītu, Jums jānosūta pieprasījums uz info@sigmanet.lv ar norādi, kurai lapai vēlaties iegādāties SSL sertifikātu.

Vai lapas izvietošanas apjomu vēlāk varēs palielināt?

Piešķirto apjomu mājaslapai ir iespējams gan palielināt, gan samazināt. Tādējādi arī mainot pakalpojuma izmaksas. Lai piešķirto apjomu palielinātu vai samazinātu nosūtiet pieprasījumu uz web@sigmanet.lv, norādot kurai mājaslapai izmaiņas ir nepieciešamas.

Vai lapai tiek veidotas rezerves kopijas?

Uz SigmaNet serveriem izvietotajām mājaslapām rezerves kopijas tiek veiktas vienreiz diennaktī (gan mājaslapas failiem, gan datubāzei). Pirmreizējā mājaslapas datu atgūšana ir bez maksas. Atkārtota rezerves kopijas atgūšana tiek nodrošināta saskaņā ar SigmaNet cenrādi. Sīkāk par iespējām varat uzzināt, sazinoties ar SigmaNet klientu apkalpošanas grupu, rakstot uz info@sigmanet.lv vai zvanot pa tālruni 67211241.

Kāpēc manā mājaslapā redzams SigmaNet logo?

Jūsu mājaslapas adresē SigmaNet logo var tikt atspoguļots gadījumos, ja:

  • Domēna vārds nav piesaistīts uz mūsu serveriem izvietotajam saturam. Lai to izlabotu, Jums jāsazinās ar SigmaNet webmaster, sūtot pieprasījumu uz e-pastu web@sigmanet.lv;
  • Jūsu mājaslapā var parādīties SigmaNet logo, ja tajā ir konstatēta ļaunprātīga programmatūra vai arī kādā citā veidā tiek traucēta citu mājaslapu darbībai. Šādos gadījumos SigmaNet sazinās ar mājaslapas īpašnieku un informē par šo situāciju.

Papildu jautājumu gadījumā saistībā ar mājaslapām lūdzam ar mums sazināties pa e-pastu web@sigmanet.lv vai zvanot pa tālruni 67211241.

Vai veicat lapas apmeklējuma statistikas uzskaiti?

Apmeklējuma statistiku izvietotajām mājaslapām neveicam. SigmaNet klientiem iesakām un piedāvājam izmantot Google Analytics statistikas rīku. Nepieciešamības gadījumā SigmaNet webmasters palīdzēs statistikas rīka uzstādīšanā.

Lai uzstādītu Google Analytics sazinieties ar SigmaNet webmaster pa e-pastu web@sigmanet.lv vai tālruni 67211241, kurš izskaidros, kādas papildu darbības ir jāveic.

Mājaslapā redzama kļūda, kā rīkoties?

Kļūdas, kuras parādās mājaslapā, ir dažāda veida. Tās var izsaukt serveris, uz kura mājaslapa ir izvietota vai mājaslapas kods. Ja Jūsu izvietotajā mājaslapā parādās kļūda, lai noskaidrotu kļūdas iemeslu un risinājumu, aicinām Jūs sazināties ar SigmaNet webmaster, sūtot pieprasījumu uz web@sigmanet.lv vai zvanot pa tālruni 67211241.

Pakalpojuma tehniskā specifikācija

E-pastu administrēšanas panelis (klientiem ar savu domēna vārdu) Klientiem, kuriem ir savs domēna vārds, piedāvājam iespēju tiešsaistē administrēt savas viena līguma ietvaros iekļautās e-pasta adreses (veidot jaunas, dzēst, mainīt paroles u.c.)
Webmail — www.sigmanet.lv Iespēja piekļūt e-pastam no jebkuras vietas pasaulē, kur lietotājs var uzstādīt vai atslēgt dažādas e-pasta papildfunkcijas (automātiskais atbildētājs, e-pasta pāradresācija, SPAM un pasta filtrs u.c.)
NEIEROBEŽOTS skaits e-pasta aliasu Iespēja esošai e-pasta adresei pievienot aizstājvārdu/pseidonīmu (aliass)
Mēstuļu (SPAM) filtrēšana Ieslēdziet SPAM filtrēšanu, lai atsijātu nevēlamos ziņojumus. Nosakiet SPAM filtra jūtīgumu vai rediģējiet balto/melno sarakstu, atbilstoši savām prasībām
E-pasta filtrs Uzstādot e-pasta filtrus Jums ir iespēja dinamiski kontrolēt vēstuļu piegādi Jūsu pastkastītē, izfiltrējot nevēlamos sūtījumus uz servera, pirms vēstules piegādes pastkastītē
Automātiskais atbildētājs Dodoties atvaļinājumā vai biznesa ceļojumā, uzstādiet e-pasta automātisko atbildētāju, ar kura palīdzību varēsiet informēt draugus un biznesa partnerus par savu prombūtni
E-pasta pāradresācija Iespēja pāradresēt ienākošo elektronisko pastu sūtījumu uz citu e-pasta adresi
E-pasts uz mobilo tālruni Uzstādiet īsziņu (SMS) saņemšanu uz mobilo tālruni par jaunu e-pasta vēstuļu pienākšanu
POP3/POP3S un IMAP4/IMAP4S atbalsts Pasta nodaļas protokols (Post Office Protocol 3 - POP3) serverī uzglabā ienākošā e-pasta ziņojumus, līdz pārbaudāt e-pastu, un tajā brīdī tie tiek pārsūtīti uz datoru. Ja e-pasta programmā nav norādīts, ka jāsaglabā e-pasta ziņu kopija, ziņojumi tiek dzēsti no servera, kad pārbaudāt e-pastu.Interneta ziņojumu piekļuves protokols (Internet Message Access Protocol - IMAP) serverī ļauj strādāt ar e-pasta ziņojumiem, nelejupielādējot tos datorā. Ziņojumus var priekšskatīt, dzēst un organizēt tieši e-pasta serverī, un kopijas tiek uzglabātas serverī, līdz izvēlaties tās dzēst.
SMTP ar autentifikāciju Vienkāršā pasta pārsūtīšanas protokols (Simple Mail Transfer Protocol -SMTP) serverī veic e-pasta ziņojumu sūtīšanu, izmantojot interneta savienojumu. SMTP serveris apstrādā izejošo e-pastu un to lieto kopā ar POP3 vai IMAP ienākošā e-pasta serveri. SigmaNet nodrošināto iespēju, izmantot SMTP serveri e-pasta izsūtīšanai, uzstādījumos atzīmējot autentifikācijas nepieciešamību.
Pretvīrusu aizsardzība SigmaNet pasta serveros tiek izmantota Clam AV antivīruss programmatūra, kura pasargās Jūsu e-pastu no izplatītiem vīrusiem. Tomēr katra e-pasta lietotāja pienākums ir pašam rūpēties par savas ierīces drošību, uzstādot un regulāri atjauninot antivīruss programmatūru.
Rezerves kopijas līdz 14 diennaktīm (back-up) Rezerves kopijas uz servera iespējams atgūt, ja e-pasts tiek lietots SigmaNet Webmail, IMAP4/IMAP4S protokolā vai POP3/POP3S protokolā, saglabājot e-pastu kopiju uz servera.

Web hosting pakalpojumā tiek nodrošināts

*Pakalpojuma pieejamība atkarīga no interneta vietnes struktūras.

SigmaNet izmanto divu veidu sīkdatnes:
  1. Sīkdatnes, kas nodrošina Jūsu pieprasīto pakalpojumu darbību.
  2. Sīkdatnes, kas SigmaNet sniedz informāciju par interneta vietnes www.sigmanet.lv apmeklējumu.
Lai uzzinātu vairāk, aicinām iepazīties SigmaNet sīkdatņu politiku.
×
SigmaNet